Nincs más választás, csak az élet!

R mint rák

R mint rák

Ilyen volt rákosként a 2018

Nincs mindennek vége

2018. december 31. - lifeOKcancerKO

Azt hittem vége mindennek, amikor ez év január elején Sebészdoki a leleteim alapján közölte, rossz indulatú daganatom van. Kész vége lehúzhatom a redőnyt, minden egy nagy szar lesz innentől kezdve. A fura igazból az, hogy csak amíg haza értem, addig voltam teljesen megzuhanva aztán megráztam magam és kedd ellenére elmentem barátnőimmel kiereszteni a gőzt. (Még milyen szerencse, hogy másnap vizsgálatok voltak és így nem kellett melózni menni!) :) 

Azóta a kedd óta eltelt egy év. Rengeteg idő, mégis akkor azt hittem sose múlik el a 2018-as év. Vizsgálatok sokasága 5 hónap kemoterápia, két műtét, 28 db sugárterápia és most karácsony előtt még ez a szar kemoterápiás gyógyszerkúra is aminek a szedése miatt már megint tolódik a helyreállító műtétem. Mindezen sok megpróbáltatás ellenére én mégsem csüggedek, vagy esek letargiába. Persze nem azt mondom, hogy havonta egyszer nem bőgöm ki magam egyszer úgy istenigazából, de nem fogok megtörni és nem adom fel. Éppen annyira fogok csak a 2018-ra gondolni, hogy tudjam bármilyen szar is jön velem szembe a jövőben, felülkerekedek rajta, mert ha már ennyi minden rosszat kibírtam ebben az évben, akkor más sem fog kifogni rajtam.

99a030be5a753f25795a1371da7c8a0a.jpg

Egyébként meg az asztrlógusok is megmondták, hogy 2019-ben rákot, a vízöntőt és a halakat utoléri a siker és az egészségben nem lesz panasz! Szóval gond egy szál se! #hipphipphurrá :)

Na jó ennyi pozitív gondolat az évvégére már bőven elég, mennem kell, mert a malac megég, a lencse szétfő! :) Köszönöm a sok segítséget a "kékgolyó" valamennyi munkatársának és a kitartó és szerető támogatást Családomnak és Barátaimnak.

Kicsit személyesre sikerült ez a mostani bejegyzésem, de nem bánom, ha csak egy sorstársamnak is segítek ezzel...és vagyunk egy páran, amit mit sem igazol jobban, hogy mennyire tele vannak folyton a várótermek. Na de majd jövő évtől ez megváltozik (se) !!! :)

Legyen boldog és mindenekelőtt egészségben gazdag új esztendőtök!

happy-new-year-colorful-fireworks-over-city-animated-gif.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://rmintrak.blog.hu/api/trackback/id/tr6414525272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyöngyi Ördög Léderné 2019.09.28. 18:40:24

Nagyon bátor csaj vagy, le a kalappal előtted. 1 évig nem is napozhattál volna, remélem a bőrödnek nem lett semmi baja. Én betartottam ezen a nyáron, mégis a mellkasomon, a nyakam alatt elszakadoztak a hajszálerek. Minden jót kívánok neked!
süti beállítások módosítása